اخبار

فرصت مذاکره تجاری با هیات تجاری هنگ کنگ در اتاق ایران

بسپار به نقل از وبگاه اتاق بازرگانی ایران می نویسد، هیات تجاری و صنعتی فدراسیون صنعت هنگ کنگ از 8 تا 16 اردیبهشت ماه سال جاری به ایران می آید.


زمینه های فعالیت این هیات عبارتند از: ابزار جانبی کامپیوتر، قفل، ماشین های الکترونیکی بازی گلف، وسایط نقلیه کاروان، خدمات پزشکی، بسته بندی، طبع و انتشار کتاب و کاتالوگ، کفش، سس و ادویه، مواد غذایی و نوشیدنی، بسته بندی جواهرات، مهندسی محیط زیست و خدمات فرودگاهی، روان سازها، تصفیه ی آب و فاضلاب، شیشه و آینه، کانتینر و خدمات حمل و نقل.

در این راستا همایشی در روز شنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه سال جاری رأس ساعت 30 : 09 صبح در طبقه هشتم اتاق ایران برگزار و با مذاکرات رو در رو میان فعالان اقتصادی دو کشور در طبقه نهم ادامه خواهد یافت.

ضمن دعوت از جنابعالی برای شرکت در همایش مذکور خواهشمند است فرم شرکت در همایش را تکمیل و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 5 اردیبهشت ماه سال جاری به شماره فاکس 88810524 و یا آدرس ایمیل [email protected]این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال فرمایید.

لطفا” برای دریافت اطلاعات بیشتر با سرکارخانم اسدی، کارشناس مربوطه با شماره  85732376 و یا اداره کل آسیا و اقیانوسیه با شماره 85732371 تماس حاصل کنید.

 

فهرست فدراسیون صنعت هنگ کنگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا