اخبار

ضرورت ارتقای زیرساخت‌های مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات

بسپار/ایران پلیمر رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: زیرساخت‌ های مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات باید ارتقا پیدا کند.

امیرحسین نظری در گفت و گویی اظهار کرد: خوزستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه صادرات است و باید از این ظرفیت ها برای افزایش میزان صادرات غیر نفتی از خوزستان به مقاصد مدنظر استفاده شود.

وی افزود: زیرساخت‌ ها و امکانات در مرزهای تجاری خوزستان برای توسعه صادرات و فعالیت‌های اقتصادی ضعیف است که باید برای توسعه صادرات غیر نفتی این زیرساخت ها توسعه یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: اگر امکانات در مرزهای تجاری خوزستان تقویت شود شاهد افزایش صادرات و ارز آوری به استان و کشور خواهیم بود و این مساله همچنین می تواند به حل مشکل اشتغال استان کمک کند.

نظری عنوان کرد: در خوزستان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش تولید و صادرات وجود دارد که باید تقویت شوند تا شاهد تاثیر مطلوبی در پیشبرد اهداف اقتصادی استان باشیم.

وی ادامه داد: ما می توانیم با توسعه تجارت و صادرات، تولید را در خوزستان نجات دهیم و زمینه ساز رشد تولید، ایجاد اشتغال و ارز آوری در خوزستان باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه مرزهای آبی خوزستان ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات هستند، گفت: یکی از راه های توسعه تجارت و صادرات، مرزهای آبی است که متاسفانه در خوزستان زیرساخت ها و امکانات در بخش صادرات از این طریق ضعیف است و باید تلاش شود تا زیرساخت های صادرات در این بخش ارتقا یابد.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا