اخبار

صنعت پتروشیمی کره جنوبی در مسیر سرمایه گذاری های بزرگ

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، بر اساس اخبار منتشر شده از businesskorea.co.kr چهار شرکت پتروشیمی بزرگ در کره‌ی جنوبی تصمیم گرفته اند 10 هزار میلیارد وون معادل 9 میلیارد دلار به طور کلی در سال 2017 سرمایه گذاری نمایند. این مبلغ 20 درصد بیش از مقداری است که سال گذشته در این صنعت سرمایه گذاری شده است.

هزینه‌های سرمایه گذاری شرکت LG Chem  از سال 2017 تا سال 2019 حدود 7/2 هزار میلیارد وون معادل 4/2 میلیارد دلار تخمین زده شده است. طبق گفته‌ی مدیر مالی این شرکت آقای Jung Ho-young : ” علاوه بر سرمایه گذاری عنوان شده، برای بخش تحقیق و توسعه نیز یک هزار میلیارد وون در نظر گرفته شده است. این سرمایه گذاری برای کسب و کارهای جدید این شرکت نظیر آمایش‌های آبی و زیست فناوری اختصاص داده خواهد شد.”

هزینه‌های سرمایه گذاری شرکت Lotte Chemical دو هزار میلیارد وون معادل با 8/1 میلیارد دلار تخمین زده شده است. این شرکت درآمدهای حاصل از فروش خود در یک چهارم امسال را 2/815 میلیارد وون معادل 733 میلیارد دلار اعلام کرده بود.

هزینه‌های سرمایه گذاری شرکت Hanwha Chemical که یکی از شرکت‌های فرعی Hanwha Total می‌باشد نیز 500 میلیارد وون معادل 540 میلیون دلار اعلام شده است. این هزینه قرار است در واحد تولیدی Daesan مرکز شکاف نفتا مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، این شرکت تصمیم دارد یک هزار میلیارد در واحد تولید چسب خود سرمایه گذاری نماید.

هزینه‌های سرمایه گذاری شرکت SK Innovation نیز سه هزار میلیارد وون جهت بازسازی واحد کسب و کار مواد شیمیایی اعلام شده است. این شرکت اخیرا واحد تولیدی اتیلن اکریلیک اسید شرکت Dow Chemical را خریداری کرده و هزینه ای بالغ بر 420 هزار میلیارد وون معادل 378 میلیون دلار در فبریه‌ی گذشته پرداخت نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا