اخبار

شرکت Solvay سری جدید پلی فتالامیدهای منبسط شده را معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Solvay با معرفی سری جدید پلی فنیلن سولفاید (PPS) با نام Ryton R-4-300 و سری جدید پلی فتالامیدها (PPA) با نام Amodel A-89XX تولیدات جدید و راه حل های موثر خود در مورد مدیریت های حرارتی معرفی کرد.

سری جدید محصولات PPS خطی با نام Ryton R-4-300 عملکرد بهبود یافته ای را از لحاظ استحکام کششی و افزایش طول از خود نشان داده و در نوع خود از لحاظ مقاوت در نقطه ی جوش بی نظیر می باشند. این محصولات در تولید قطعاتی که هندسه ی پیچیده ای دارند بسیار مناسب بوده و خواص مکانیکی بی نظیری را ایجاد می نماید.

سری جدید دیگری از محصولات این شرکت Amodel A-89XX نام داشته و PPA می باشد. سری جدید این محصولات با الیاف شیشه تقویت شده و برخی از انواع آن 30 تا 50 درصد از الیاف شیشه را داراست. این محصولات با ایجاد پایداری ابعادی مناسب، جذب رطوبت اندک و خواص مکانیکی بهبود یافته کاربردهای بسیار خوبی را در لوله های ورودی و خروجی آب، اجزای مختلف موتور، محفظه ی ترموستات و مقاطع متخلخل دارا می باشند.

علاوه بر موارد مطرح شده شرکت Solvay در جهت کامل کردن محدوده ی محصولات خود مخصوص کاربردهای خودرویی محصولات جدیدی بر پایه ی پلی وینیلیدن فلوراید (PVDF) با نام Solef، پرفلوروآلکوکسیس (PFA) با نام Hyflon را مخصوص درزگیرهای سوپاپ، پرفلوروپلی اتر (PFPE) با نام Fomblin مخصوص کاربردهای نرم کردن و در نهایت فلوروالاستومرها  (FKM)با نام Tecnoflon برای کاربردهای اورینگ و واشرها تولید نموده است.

,

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا