اخبار

شرکت Nouryon افزودنی چند منظوره برای رنگ های پایه آب فاقد VOC معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار/ایران پلیمر Nouryon (که قبلا با نام AkzoNobel Specialty Chemicals فعالیت می کرد) نسل جدیدی از افزودنی های چند منظوره را معرفی کرد.

Ethylan EF-60 فرمول نویسان را قادر می سازد تا بتوانند رنگ های لاتکس پایه آب فاقد VOC با پایداری انبارداری مناسب در دما های پایین تولید کنند.

به گفته Shirley Go مدیر بازاریابی بخش Performance Ingredient در Nouryon ، تقاضای مصرف کنندگان صنایع را به سمت توسعه پوشش های فاقد VOC و با بوی کم حرکت داده است. Ethylan EF-60 به فرموله کردن رنگ های فاقد VOC کمک می کند. همچنین باعث می شود رنگ در معرض دماهای پایین یا یخ زدگی عملکرد خود را حفظ کند. Ethylan EF-60 در محدوده گسترده ای از فرمولاسیون ها شامل لاتکس های پایه آب ، رنگ های ساختمانی ، چسب ها ، پوشش های نساجی و جوهر های چاپ قابل استفاده است. این افزودنی open time (زمانی که در حین آن می توان پوشش را استفاده کرد) را افزایش داده و سازگاری با رنگدانه ها را نیز بهبود می دهد.

به گفته AB Ghosh مدیر بخش Surface Chemistry در Nouryon ، توسعه Ethylan EF-60 نتیجه تخصص و تجربه این شرکت در بازار رنگ ها و پوشش ها می باشد. این افزودنی جدید با قوانین سختگیرانه زیست محیطی مطابقت دارد و پاسخ های مثبتی از مشتریان منتخب در مورد کارایی این افزودنی بدست آمده است. Nouryon افزودنی Ethylan EF-60 را به همراه پودر پلیمری دیسپرس شونده در آب Elotex HD2040 برای اولین بار در ECS 2019 معرفی کرد.

Elotex HD2040 به تولید مورتار های خشک جهت کاربرد های ساختمانی کمک می کند و مطابق با جدید ترین نیازمندی های کیفی می باشد. Nouryon اخیرا Bermocoll EBM 3000 را نیز معرفی کرده است که عملکرد رنگ های مولتی کالر پایه آب را بهبود می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا