اخبار

شرکت KraussMaffei در راه بازار های امریکا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکتKraussMaffei  اظهار داشت کارخانه تولید دستگاه‌های قالب‌گیری تزریقی این شرکت در شهر Haiyan با برخورداری از استانداردهای جهانی با استقبال بی‌نظیری از سوی مصرف‌کنندگان صنعت پلاستیک در قاره آمریکا روبرو شده است.

در تاریخ 29ام آوریل 2016، شرکت ملی مواد شیمیایی چین (ChemChina) با خرید شرکت KraussMaffei مالکیت این شرکت را در اختیار گرفت. این تغییر در ساختار مدیریتی به ایجاد موقعیت‌های جدید در بازار این محصولات منجر خواهد شد. حوزه فعالیت این شرکت در آینده به صنعت پلاستیک محدود نشده و صنایع لاستیک را نیز در بر خواهد گرفت. این موضوع در راستای فعالیت یکی از شرکت‌های وابسته به ChemChina که در تولید ابزارآلات صنعت لاستیک شامل سامانه‌های ولکانش، مخلوط کن و ماشین‌آلات ساخت تایر مشغول است می‌باشد.

شرکت KraussMaffei قبل از تغییر مالکیت در سال 2015 به رشدی معادل 9% دست یافت که عمدتا به حوزه صنعت خودرو اختصاص داشت. این شرکت در تولید ماشین‌آلات پلاستیکی نظیر قالب‌گیری تزریقی با نام‌های تجاری KraussMaffei و Netstal، دستگاه‌های اکستروژنی با نام Berstorff و همچنین ماشین‎‌آلات مورد نیاز در تولید پلی‌یورتان مشغول به فعالیت می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا