اخبار

شرکت Feddem فرآیند LFT را در پالتروژن گسترش می دهد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، در نمایشگاه Fakuma 2017 شرکت مهندسی مکانیک Feddem از Sinzig آلمان  بر اساس فناوری پالتروژن مفهوم جدیدی را برای ساخت آمیزه های LFT معرفی کرد. مفهوم فناوری ICX که در نمایشگاه k2016 ارائه شد به قدری گسترش یافت که در حال حاضر می تواند فناوری LFT را نیز شامل شده و امکان ساخت آمیزه های پلاستیکی با کیفیت خیلی بالا را در سطح جهانی ممکن شود.
شرکت Feddem تمامی اجزای خط پالتروژن خود را بررسی کرده است. از جمله این اجزا می توان به واحد کشش، دای باروری و واحد برداشت اشاره کرد.
طبق گفته ی آقای  Dieter Gross مدیر عامل شرکت Feddem :”عواملی که برای ما حین پیشرفت این پروژه بسیار مهم می باشند، کیفیت محصول تولید شده از آمیزه های LFT بود. این فرآیند تولید، تولیدی به صرفه و اقتصادی بوده و درجه ی بالایی از انعطاف پذیری را داراست.”
در نمایشگاه Fakuma 2017 شرکت Feddem یک رانشگر جدید با نام  FED 52 MTS را معرفی نموده که برای تولید آمیزه های پلاستیکی با درصد بالایی از الیاف کربن مناسب می باشد. همانند تمام دستگاه های تولیدی این شرکت در مدل های MTS، این دستگاه نیز قابل تنظیم و گسترده شدن می باشد. به همین دلیل این دستگاه برای تولید محدوده ی گسترده ای از آمیزه ها مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا