اخبار

شرکت Elix polymers دامنه‌ی محصولات ABS مخصوص چاپ سه بعدی را افزایش داد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت ELix polymers گونه‌های مخصوص بهبود یافته تری را از ABS مخصوص چاپ سه بعدی تولید نمود. این محصولات برای اولین بار در نمایشگاه K2016 به علاقمندان معرفی گردید. 

به عنوان محصولاتی بسیار حائز اهمیت، شرکت Elix گونه‌هایی را برای چاپ سه بعدی معرفی می‌کند که تمامی تحلیل‌های جزئی برای پاسخ گویی به تک تک نیازهای مشتریان در مورد آن‌ها صورت گرفته باشد. برخی از گونه‌های جدید تولید شده‌ی این شرکت در حال حاضر مورد تایید تولیدکنندگان رشته (Filament producers)، سازندگان دستگاه چاپ سه بعدی و یا تولیدکنندگان محصولات نهایی از این مواد قرار گرفته است. منظور از تولیدکنندگان نهایی کسانی هستند که از فرآیندهای بافت مذاب رشته ای یا FFF که عموما با عنوان چاپ سه بعدی FDM نیز شناخته می‌شوند، استفاده می‌کنند. 
فناوری FDM محدوده‌ی گسترده‌ای از کاربردها در زمینه‌های خودروسازی، سلامت، هوافضا، اسباب بازی و … را داراست. تا کنون شرکت Elix پنج گونه‌ی ABS را مخصوص چاپ سه بعدی بهینه کرده است که هریک از آن‌ها قرار است به نیاز ویژه‌ای از مشتریان پاسخ دهند. 
در چاپ سه بعدی انجام گرفته با ABS مسائلی نظیر تاب برداشتن کم یا عدم تاب برداشتگی، پایداری ابعادی  و وضوح بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شرکت Elix به این منظور یک گونه‌ی کاربرد عمومی با نام ELIX ABS-3D GP را تولید نموده است. این گونه می‌تواند نیازهای محصولاتی که با مواد غذایی طبق استاندارد 10/2011 در ارتباط هستند را نیز مرتفع سازد. به علاوه زیست سازگاری این ماده طبق استاندارد ISO 10993-1 and USP class VI به اثبات رسیده است. سایر گونه‌های تولید شده‌ی این شرکت شامل ELIX ABS-3D FC برای کاربردهای پزشکی، ELIX ABS-3D HI گونه‌ای با مقاومت ضربه‌ی زیاد، ELIX ABS-3D LA برای بهبود چسبندگی بین لایه‌ای در قطعات پیچیده و ABS تقویت شده با الیاف طبیعی که ظاهری چوب مانند را ایجاد نموده و در چاپگرهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، می باشد.

[EasyDNNnewsLink|3]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا