اخبار

شرکت Dupont فروش رشته های مخصوص چاپ سه بعدی در چین را آغاز کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، شرکت Dupont آغاز به فروش محصولات خود در بازار چاپ سه بعدی چین نموده است. محصولات اریه شده توسط این شرکت از جنس لاستیک های گرمانرم بوده و این محصولات را همراه با رشته های پایه نایلونی از طریق شعبه ی خود در شرکت صنعتی Shenzhen eSUN به فروش می رساند.
گونه های لاستیکی این شرکت با نام Hytrel و رشته های آن با نام Zytel 3D1000FL برای ساخت سریع محصول مناسب می باشند. گونه های Hytrel با دو سختی shore D، 40 و 60 برای چاپ سه بعدی بسیار ایده آل می باشد.
از طرف دیگر نمونه های تولید شده ی Zytel تولید قطعاتی مستحکم را باعث شده، دارای دمای کج شکلی بالا بوده، جمع شدگی اندکی داشته، در برابر رطوبت حساسیت اندکی دارد و دارای خواص سطحی بسیار مناسبی می باشد.
طبق گفته ی Kelvin Tseng مدیر بازرگانی شرکت Dupont در چین :”ما باور داریم محصولات رشته ای مخصوص چاپ سه بعدی شرکت ما با صنعت به سرعت روبه رشد چاپ سه بعدی در چین هماهنگ می باشد. شرکت Dupont در تلاش است به بهترین تولیدکنندگان این صنعت در چین تبدیل شده و محصولات خود را در صنایع مختلف نظامی، خودروسازی، کفش ها و … به فروش برساند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا