اخبار

شرکت Clariant با تولیدات خود بازار چاپ سه بعدی را دگرگون می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت تولیدکننده ی مواد شیمیایی Clariant در حال ورود به بازار چاپ سه بعدی بوده تا از این طریق بتواند راه حل های نوینی را در زمینه ی چاپ سه بعدی ارائه نماید. شرکت Clariant روند رو به رشدی را در این زمینه یافته است. این شرکت قادر است رشته های نوین و طراحی شده مخصوص هر مشتری را تولید نماید چراکه در برخی از صنایع قطعاتی با هندسه ی پیچیده مورد نیاز می باشد.

صنعت تولیدات چاپ سه بعدی به طور جهانی به سرعت در حال رشد می باشد. این صنعت به طور متوسط در هفت سال اخیر سالیانه تا 28 درصد رشد داشته و 6 میلیارد دلار تولید ثروت می کند. این رقم معادل 5/4 میلیارد پوند و 1/5 میلیارد یورو می باشد.

دلیل رشد بسیار سریع چاپ سه بعدی را می توان در این موضوع دانست که با استفاده از این روش می توان هندسه هایی را تولید نمود که با هیچ روش دیگری قابل تولید نخواهد بود.

شرکت Clariant چاپ پذیری و کیفیت تولید محصول با تمامی گونه های تولیدی خود را تحت آزمون قرار داده و از کیفیت بالای چاپ با این محصولات اطمینان حاصل کرده است. تخصص بالا در نوع مواد انتخابی، کاربرد و تولید تخصصی، این امکان را به Clariant داده تا به طور مستقیم با مشتریان خود در تماس بوده و شرایط مورد نیاز نهایی از قبیل رنگ، میزان حساسیت جهت قرارگیری در برابر نور خورشید، اشعه ی فرابنفش، تاخیر اندازی شعله و خواص الکتریکی را مورد بررسی قرار دهد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا