اخبار

شرکت BASF کسب و کار جهانی تولید پلی آمید شرکت Solvay را از آن خود کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد, شرکت‌های BASF و SOLVAY توافق نامه ای را امضا کردند که قرار است طی آن کسب و کار تولید پلی آمید شرکت SOLVAY به BASF تعلق یابد. ارزش این واگذاری 1/6میلیارد یورو بوده است. قرار است مراحل تکمیلی این واگذاری در یک چهارم سوم سال 2018 صورت پذیرد.

این خرید واحد تولیدی پلی آمید تولیدات پلاستیک‌های مهندسی BASF را تکمیل خواهد نمود و موقعیت شرکت را به عنوان خدمات دهنده‌ی انواع راه حل در صنایع حمل و نقل، ساخت و ساز، صنایع کاربردی و محصولات نهایی تکمیل خواهد نمود.

از لحاظ منطقه ای نیز این معامله دسترسی به صنایع کلیدی در حال رشد را برای کشورهای آسیایی و آمریکای جنوبی فراهم خواهد نمود. در عین حال این معامله زنجیره‌ی ارزشی تولید پلی آمید 66 توسط BASF را قوت خواهد بخشید چراکه ظرفیت بسپارش این شرکت افزایش خواهد یافت و شرایط دسترسی به ماده‌ی خام کلیدی ADN یا آدیپودینیتریل بیشتر خواهد شد.

در تمام مدت سال 2016 فروش این ماده از شرکت SOLVAY حدود 1315 میلیون یورو ارزش گذاری شده است. بخش مربوط به همین کسب و کار 1300 نفر را در سراسر جهان و 2400 نفر را در فرانسه مشغول به کار کرده است. در تمام دنیا این ماده 12 واحد تولیدی را به خود اختصاص داده و دارای 4 واحد تحقیق و توسعه‌ای مجهز می‌باشد. این واحد تولیدی به بخش مواد و مونومرهای عملکردی BASF خواهد پیوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا