اخبار

شرکت Bandera و کنفرانس فیلم های کشاورزی از بارسلونا تا تهران ‏

بسپار می نویسد، تأمین غذای کافی، مقابله با خشکسالی، و کاهش مصرف انرژی از جمله مسائلی است که دنیا را به سمت بهبود روش های کشاورزی سوق می دهد. 

امروزه ارتقاء روش های کشاورزی مورد توجه همه کشورهای دنیا می باشد. از این رو شرکت AMI (Applied Market Information) در تاریخ 29 سپتامبر تا 1 اکتبر سال 2015 کنفرانسی تحت عنوان “Agricultural Film 2015” در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار نمود و زمینه های بررسی بازار کشاورزی، تکنولوژی های تولید فیلم کشاورزی، کاهش ضایعات فیلم از طریق بازیافت ، کاهش ضایعات فیلم از طریق مواد زیست تخریب پذیرو فرمولاسیون های جدید فیلم را مورد بحث قرار داد. شرکت Bandera نیز به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان ماشین آلات فیلم کشاورزی و ژئوممبرین به نمایش تکنولوژی های مدرن خود در غرفه این کنفرانس پرداخت. شرکت Bandera تاکنون بیش از 400 خط مدرن فیلم کشاورزی در سراسر جهان به فروش رسانده است. 
با توجه به اهمیت بسزای کشاورزی در ایران، 24 و 25 بهمن سال 1394، کنفرانسی در زمینه فیلم کشاورزی با عنوان ” اولین هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی با تاکید بر کاربرد فیلم پلیمری در کشاورزی و گل خانه ها” برگزار می شود. شرکت Bandera نیز به عنوان یکی از حامیان مالی این کنفرانس و هم چنین یکی از ارائه کنندگان و غرفه داران در این کنفرانس حضور خواهد داشت و تکنولوژی فیلم کشاورزی و ژئوممبرین خود را شرح خواهد داد. از علاقه مندان دعوت می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس http://agripolymerfilms.ir مراجعه فرمایند. 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا