اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ شرکت Axalta و یک سیستم پوشش دهی جدید برای صنایع خودرویی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Axalta سیستم رنگی جدید Imlar®️ 4:1 AV را به عنوان پوشش تعمیری برای خودروی مشتریان در مکزیک تولید کرده است. این سیستم رنگی سرعت خشک شدن بالا و همچنین گرانروی زیادی دارد که باعث ایجاد ظاهری هموارتر بر روی خودرو می شود. همچنین با استفاده از این سیستم در زمان اعمال رنگ و هزینه ی پرداختی مشتری صرفهدجویی زیادی میدشود.
اعمال این محصول به سادگی انجام می شود و برای انواع شرایط آب و هوایی مناسب است. همچنین این پوشش براقیت زیادی ایجاد کرده و هموارسازی خوبی انجام می دهد. در صورت استفاده از این سیستم رنگی زمان مورد نیاز برای خشک شدن کاهش پیدا کرده و همچنین نیاز کمتری به پلیش زدن وجود خواهد داشت. محصولاتی که در این سیستم رنگی مورد استفاده قرار می گیرند شامل موارد زیر است:
• پرکننده و آستری 930SM AV 2K که مدت زمان خشک شدن کوتاهی دارد و به راحتی سنباده زده می‌شود.
• رنگ پایه ی Bikapa®️ Plus که ظاهر بسیار خوبی ایجاد می کند.
• شفاف پوشه ی Klarity®️ AV IW500 2K که میزان همواری، براقیت و ظاهر بسیار خوبی از خود نشان می دهد.
Marcelo Herrera مدیر بخش توسعه ی تجارت در آمریکای لاتین بیان می کند، وقتی ما سیستم رنگی Imlar 4:1 AV را ایجاد کردیم، ارتباط زیادی با تقاشان داشتیم تا بتوانیم نیازهای آن ها را درک کرده و محصولی تولید کنیم که بهره‌ وری آن ها را بیشتر کند. سیستم رنگی جدید که با سرعت زیادی خشک می شود برای مشتریانی طراحی شده است که بخش کوچکی از خودروی آن ها به رنگ آمیزی نیاز دارد. این سیستم رنگی هزینه ی کمی برای مصرف کننده دارد و با این وجود، ظاهر و دوام خوبی برای خودرو ایجاد می کند.
Axalta محدوده ی وسیعی از فناوری های مورد نیاز برای رنگ های تعمیری خودرو را ارائه کرده است. مشتریان رنگ های تعمیری Axalta می‌توانند از امتیازهای کلوب نقاشان این شرکت نیز استفاده کنند. اهدای جایزه به نقاشان برتر از جمله امتیازات پیوستن به این کلوب به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا