اقتصاد و مدیریت

شرکت‌های بزرگ چگونه غرفه‌دار را انتخاب می‌کنند؟

بسپار به نقل از صمت می نویسد، شرکت‌های بزرگ به‌طور معمول سابقه طولانی از لحاظ حضور موثر در رویدادهای داخلی و بین‌المللی دارند، به همین دلیل می‌توانند از یک رویداد ۴روزه بیشترین نتیجه را بگیرند.

این شرکت‌ها غیر از دراختیار داشتن غرفه‌ای مناسب با ابعادی ایده‌آل از غرفه‌داران حرفه‌ای نیز استفاده می‌کنند و همین مورد کسب و کار آنها را رونق می‌دهد. شاید برای بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ ما جالب باشد که بدانند مجموعه‌ای عظیم مانند مایکروسافت یا کارخانه‌های خودروسازی چگونه غرفه‌دار انتخاب می‌کنند. 
ما همیشه در آقای رویداد گفته‌ایم که نیروهای با سابقه که با چارچوب کاری آشنا هستند، می‌توانند کمک خوبی باشند اما دقت داشته باشید گاهی اوقات نیروهای باسابقه از روابط عمومی پایینی برخوردارند و نمی‌توانند گزینه خوبی باشند به همین دلیل کلاس‌های آموزشی پیش از نمایشگاه می‌تواند به شما در انتخاب بهترین نیرو کمک کند. 
در کلاس‌های آموزشی باید اطلاعات کافی درباره کالا و نحوه استفاده از آن را به نیروها آموزش دهید تا بتوانند به همه سوالات مخاطبان پاسخ دهند. دوره‌های بازرگانی که می‌تواند نیروهای شما را با اصطلاحات و کلیات روابط بین‌الملل آشنا کند از مهم‌ترین مواردی است که باید در کلاس‌ها مدنظر قرار گیرد.

دوره‌های آداب معاشرت تجاری، روابط عمومی و روانشناسی می‌تواند به نیروهای شما در یافتن مخاطبان حرفه‌ای و برقراری ارتباط درست با مدیران، کارشناسان و خبرنگاران کمک کند. همچنین در روزهای نزدیک به نمایشگاه می‌توانید آخرین تغییرات قوانین نمایشگاهی را بررسی کنید و تمامی قوانین اعم از استفاده درست از وسایل، قوانین عبور و مرور و… را با نیروهای خود در میان بگذارید. 
کلاس‌های آموزشی به‌طور حتم نباید طولانی‌مدت باشند و ممکن است بتوان با ۲ یا ۳ جلسه ۲ ساعته همه موارد یاد شده را به نیروها آموزش داد. دقت داشته باشید پس از اتمام دوره‌های آموزشی باید از تمام نیروهایی که در جلسات حضور داشتند امتحان بگیرید تا افرادی که نمره بالاتری را کسب کردند در غرفه حاضر باشند. با این روش که در میان شرکت‌های معتبر نیز دیده شده، شما می‌توانید غرفه‌دارانی بی‌نظیر را برای نمایشگاه انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا