اخبار

شاهدایی یک واحد تولید XSBR را در گروه صنعتی ظریف مصور افتتاح کرد

بسپار می نویسد، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی افتتاح طرح XSBR شرکت رزین پلیمر را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی در راستای تکمیل زنجیره ارزش دانست.

  مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی صبح روز( پنجشنبه، ۴ خرداد ماه ) در حاشیه مراسم افتتاح طرح رزین پلیمر واقع در منطقه بروجن استان چهارمحال بختیاری، در جمع خبرنگاران افتتاح این طرح را با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی و به دست توانمند نیروی داخلی اعلام کرد و افزود: از مجموع این سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومان خرید خارجی و مابقی آن خرید داخلی بوده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی در این طرح خاطرنشان کرد: اگر بنا بود این طرح به خارجی ها سپرده شود، چند برابر این میزان تمام می شد.

به گفته او، تمام مراحل سرمایه گذاری، ساختو  نصب طرح XSBR   شرکت رزین پلیمر را گروه صنعتی ظریف مصور انجام داده است

معاون وزیر نفت اظهار امیدواری کرد با راه اندازی واحدهای بزرگ همچون PDH (تبدیل پروپان به پروپیلن) و همچنین طرحهایی که از گاز طبیعی پروپیلن و اتیلن تولید می کنند، زنجیره ارزش تولید در صنعت پتروشیمی تکمیل شود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در توضیح بازدید خود از گروه صنعتی ظریف مصور، فعالیت و سرمایه گذاری این گروه در صنعت پتروشیمی از جمله واحد پلی پروپیلن پتروشیمی رجال در ماهشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: این گروه اجرا و تکمیل زنجیره طرحهای PDH و GTP را نیز در بر نامه دارد.

 منبع:نیپنا

[EasyDNNnewsLink|275]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا