اخبار

سعید جواهری، صنایع پلاستیک مرکز: راه اندازی خط تولید پمپ اسپری های تریگر در کشور

بسپار می نویسد، سعید جواهری، مدیرفروش بازرگانی و صادرات شرکت صنایع پلاستیک مرکز در گفتگو با بسپار گفت: این شرکت با سی سال سابقه در زمینه بطری، پریفرم  و سایر مصنوعات پلاستیکی بیش از 150 نوع محصولات پلاستیکی تولید می کند که اکثرا پت هستند مثل بطری جار، تریگرهای آب پاش، پریفرم و تعدادی لوازم خانگی. ما در سال های گذشته تریگر که برای شوینده استفاده می شد را وارد می کردیم اما الان هشت ماه است که خط تولید آن راه اندازی کرده ایم و به همراه یک شرکت چینی این کار در ایران انجام می شود.
در طی چند روز نمایشگاه هنوز عقد قراردادی انجام نشده و فقط شرکت هایی که ما را می شناختند به ما سر زدند که شاید به خاطر تبلیغات ضعیف نمایشگاه است.
فروش شرکت ما صادرات  است و به کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان و آذربایجان صادرات داریم. اما در یک ماه اخیر با توجه به نوسانات مواد اولیه و گمرکات مرزی کشور همسایه، فعلا نزدیک به سه کانتینر جنس موجود در انبار هنوز ارسال نشده است. الان نمایشگاه ایران پلاست مصادف شده با قیمت های بالای مواد پتروشیمی، نوسانات قیمت خیلی بالا است و در این یک ماه 30 درصد قیمت مواد اولیه پت افزایش داشته و بسیار سخت است که بخواهیم قیمت جدید را در بازار جا بیاندازیم.
بازدید کننده خارجی فقط از کشور عراق و افغانستان داشتیم و به دلیل نوسانات و قیمت بالای مواد اولیه، فقط توانستیم لیست قیمت بدهیم و نتوانستیم قراردادی بنویسیم.
نمایشگاه ایران پلاست جزء یکی از پربازدیدترین نمایشگاه ها در تمامی صنفهاست چون دارای فعالیت گسترده و تنوع کالای بسیار بالایی است و هر روز شاهد  شکل گیری تولیدات و نوآوری های جدیدی هستیم.
وی تاکید کرد که تولیدکنندگان به خاطر نوسانات قیمت خیلی مظلوم واقع شده اند و ادامه داد: 

(ادامه  دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 181ام ماهنامه بسپار که در مهر ماه منتشر شده است بخوانید. 
 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا