اخبار

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی Lanxess در تولید تاخیراندازهای شعله

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Lanxess موقعیت جهانی خود در تولید تاخیراندازهای شعله را طی سه سال آینده با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی در سراسر جهان قوت می بخشد.

این شرکت شبکه ای تولیدی را بر اساس تاخیراندازهای شعله ی پایه بروم و فسفر در کشورهایی نظیر ایالات متحده، آلمان، فرانسه و انگلستان ایجاد خواهد کرد. با ایجاد واحدهای تولیدی در این کشورها Lanxess به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان افزودنی تاخیرانداز شعله تبدیل خواهد شد. به دلیل قدرت عملکرد بالای این افزودنی ها مصرف آن ها در صنعت ساختمان سازی و تولیدات پلاستیکی بسیار زیاد است.

علاوه بر راه اندازی یک شبکه ی تولیدی، شرکت Lanxess در نظر دارد مراکز فنی تحقیق و توسعه را در جهت بهبود هرچه بیشتر عملکرد این افزودنی ها راه اندازی نماید. این واحدهای فنی تحقیق و توسعه در کشورهای ایالات متحده و آلمان قرار خواهند داشت.

یکی از معروف ترین تولیدات شرکت Lanxess یک تاخیرانداز شعله ی بسپاری و فعال بوده که Emerald Innovation 3000 نام دارد. پس از تولید این محصول توسط این شرکت همواره نیاز ثابتی به آن در سراسر دنیا پیوسته وجود داشت. این محصول نسبت به تاخیراندازهای شعله ی استاندارد معمول ماندگاری بیشتری را دارا بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا