اخبار

سازمان امور مالیاتی فهرست شرکت های فاقد اعتبار را به صورت عمومی منتشر کرد/ اسامی واحدهای فعال در صنعت پلیمر و پوشش را در این فهرست ببینید

بسپار می نویسد، سازمان امور مالیاتی، فهرست شرکت هایی که برای مالیات بر ارزش افزوده صورتحساب جعلی منتشر کرده و از سوی این سازمان فاقد اعتبار شناخته شده‌اند را به صورت عمومی در سامانه ارزش افزوده منتشر کرد.

سازمان امور مالیاتی با اعلام اسامی شرکت های فاقد اعتبار در سامانه ارزش افزوده، گامی در جهت افزایش شفافیت در معاملات برداشته و شرایطی فراهم کرده است که فعالان اقتصادی بتوانند پیش از انجام معاملات، با مراجعه به این سامانه، از اعتبار شرکای تجاری خود مطمئن شوند.
بر این اساس هر یک از فعالان اقتصادی، اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، این امکان را خواهند داشت که با ورود به این سامانه، از میزان اعتبار طرف‌های تجاری خود مطلع شده و با اطمینان خاطر نسبت به انجام معاملات اقدام کنند. 
طبق گزارش کنفدراسیون صادرات ایران، راه اندازی این سامانه و اعلام فهرست شرکتهای فاقد اعتبار گامی در راستای افزایش شفافیت و صحت سنجی انجام معاملات از سوی فعلان اقتصادی است که به صورت یک امکان مطلوب، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

[EasyDNNnewsLink|326]

لیست برخی از شرکت ها در صنعت رنگ و پلاستیک 

آرمان پلاست ایرانیان، تندیس پلاست آفتاب، رها پلاست ایرانیان، رویا پلاست نامدار،  سینا پلاست قشم، شاهکار پلاست خوشنام، شرکت آسا پلاستیک، تولیدی کیمیا پلاست آراد شمال، پیشگام پلاستیک هرم، باراد پلاستیک اریکه، مشاورین صنایع پلاستیک و نساجی ایران، بازرگانی جهان پلاستیک توس، پلاست شیمی زاگرس، بازرگانی جهان پلاستیک توس،کاراپلیمرسامان، آب گستر پلیمر، شرکت پلیمر سازه انوش، کوشا پلیمر البرز ،تولیدی آریا پلیمر سپهر

رنگ و رزین خزر شیمی سمن، تولیدی صنعتی پرشین تجارت رنگ سامان، پارس رنگ و….

منبع: اتاق ایران

[EasyDNNnewsLink|327]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا