اخبار

ساخت یک مجتمع تولید مونومر وینیل استات در قاره سبز

بسپار می نویسد، شرکت سوئیسی اینئوس اکساید در نظر دارد تا یک مجتمع جدید تولید مونومر وینیل استات با ظرفیت 300 هزار تن در سال را در یکی از سایت های خود واقع در اروپا احداث کند.

شرکت اینئوس اکساید (Ineos Oxide) برنامه دارد تا یک مجتمع تولید مونومر وینیل استات (VAM) با ظرفیت 300 هزار تن در سال را در یکی از سایت های خود واقع در اروپا احداث کند.
این پروژه با هدف تقویت جایگاه این شرکت به عنوان یکی از مهمترین عرضه کنندگان این محصول به بازارهایی نظیر پوشش ها (coatings)، انواع فیلم (films) و صنایع تولید چسب (adhesives industries) انجام می گیرد.
شرکت سوئیسی اینئوس در تاریخ 5 سپتامبر طی بیانیه ای اعلام کرد: مطالعات مهندسی پروژه یادشده در حال تکمیل است و سه سایت سالت اند (Saltend) در بریتانیا، دورماگن در ایالت نوردراین- وستفالن آلمان و زووین‌درخت (Zwijndrecht) بلژیک برای این منظور انتخاب شده اند.
تمامی این مکان ها از لحاظ برخورداری از خط لوله یا ترمینال عرضه خوراک اتیلن و هزینه های پایین تدارکات برای دیگر ماده خام کلیدی یعنی استیک اسید (acetic acid)، ایده آل به شمار می روند.
از طرفی مکان های پیشنهاددی از لحاظ موقعیتی برای عرضه مونومر وینیل استات به بازارهای هدف بسیار مناسب به شمار می روند
گراهام بیسلی، مدیر عامل اینئوس اکساید، عنوان کرد: پروژه مونومر وینیل استات جدید نمونه ای از سرمایه گذاری عظیم شرکت در این حوزه محسوب می شود. انتظار می رود این طرح های توسعه ای در قالب های متنوعی مانند ساخت یک مجتمع جدید یا نوسازی تاسیسات موجود، نظیر واحد تولید مونومر وینیل استات اینئوس در سالت اند شهر هال (Hull)، اجرایی شوند.

 

منبع:نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا