اخبار

ساخت لوله های PVC توسط Total سالیانه 3/7 درصد افزایش می یابد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر طبق گزارش منتشر شده ساخت لوله های PVC توسط شرکت Total تا سال ۲۰۲۵ سالیانه 3/7 درصد رشد خواهد داشت. به عنوان مهم ترین کاربردهای لوله های PVC می توان محافظت های کابلی، تامین های آب شرب و مصارف فاضلابی را نام برد. از جمله مهم ترین کاربردهای رو به رشد این مواد می توان به لوله های PVC مخصوص کاربردهای کشاورزی اشاره کرد.

با توجه به تغییرات آب و هوایی، شرایط مصرف آب رو به تغییر است. چنین شرایطی استفاده بهینه از آب را اجتناب ناپذیر می کند. استفاده از لوله های مناسب آبیاری می تواند به مصرف بهینه ی آب کمک کند. یکی دیگر از نشانه های تغییرات آب و هوایی بارش های بسیار سنگین و ناگهانی می باشد. به همین دلیل ایجاد سامانه های زهکشی مناسب بسیار حائز اهمیت است.

در سال های اخیر اندازه ی نواحی کشاورزی در کشورهای اروپای شرقی با کاهش مواجه بوده است. در مقابل کشورهایی نظیر چین، هندوستان، برزیل و ترکیه پتانسیل های گسترده ای را در زمینه ی آبیاری کشاورزی سیستماتیک ایجاد کرده اند. نیاز به لوله های آبیاری ساخته شده از PVC در بخش کشاورزی سالیانه تا سال ۲۰۲۵ به طور متوسط ۷/۵ درصد رشد خواهد داشت.

لوله های PVC از فلز و یا سیمان بسیار سبک تر بوده بنابراین برای استفاده در سامانه های زهکشی بسیار مناسب شناخته می شود. امکان نصب و نقل و انتقال این لوله ها به دلیل سبکی بسیار آسان بوده و به تجهیزات سنگین برای انتقال آن ها نیاز نیست. برش و اندازه زنی این لوله ها نیز نسبت به تجهیزات مشابه بسیار اسان تر است.

نیاز یک کشور به لوله تا مقادیر زیادی به پیشرفت های ساخت و سازی و فعالیت های عمرانی آن دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا