اخباراخبار ویژه

رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند: انجمن روی انجام پروژه های فنی و علمی سرمایه گذاری می کند

بسپار/ ایران پلیمر امیدکوشکی، رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران در مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس و نمایشگاه مستربچ و کامپاند با اشاره به برگزاری آنلاین در سال گذشته، از حضور و همراهی بیش از 600 مشارکت کننده در طول دو روز برگزاری کنفرانس قدردانی کرد.

وی با اشاره به جذابیت ارایه مقالات فنی و عمدتا ارایه شده از سوی R&D شرکت ها در سالن شماره 2 کنفرانس، به اعضای هیات مدیره آتی انجمن پیشنهاد کرد توجه ویژه ای به این موضوع در ادوار آتی کنفرانس داشته باشند.

وی در ادامه افزود: پس از بر طرف شدن دغدغه محل دفتر انجمن، هم اکنون انجمن آمادگی دارد از محل حق عضویت اعضا و درآمدهای حاصل از برگزاری کنفرانس و … روی انجام پروژه های فنی و علمی با همکاری دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی سرمایه گذاری کند. در طول یک سال و نیم گذشته حدود یک میلیارد پروژه از سوی انجمن تعریف و قرارداد شده است.

در بحث تعیین ماهیت و استانداردسازی محصول با دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آقای دکتر زاهد احمدی قرارداد خیلی خوبی منعقد شده که بخشی از نتایج آن در کنفرانس ارایه شد. در تست های عملکردی مستربچ با دانشگاه تهران آقای دکتر هاشمی مطلق قراردادی منعقد شده است.

در موضوع بهداشت و تاییدیه و استانداردسازی که بحثی لازم اما مغفول بود با موسسه اندیشه برتر میران در حال همکاری هستیم.

مهم تر از همه سند چشم اندا و برنامه راهبردی صنعت مستربچ و کامپاند است که هیات مدیره خیلی روی این موضوع وقت گذاشتند و در حال انجام است و به زودی نهایی خواهد شد. آقای دکتر عادلی بخش هایی از آن را در کنفرانس ارایه کردند.

وی در پایان از اعضای هیات مدیره، دبیر کنفرانس دکتر میررضایی، دبیر انجمن آقای علیزاد و مجری کنفرانس مجله بسپار برای برگزاری کنفرانس و نمایشگاه ششم تشکر کرد.

(اخبار، تصاویر و فیلم های بیشتر را در صفحه اینستاگرام بسپار دنبال کنید.)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا