اخبار

رییس اتاق بازرگانی: رفت و آمد هیأت‌های تجاری به ایران در افزایش رونق اقتصادی کشور موثر بوده است

بسپار می نویسد، رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: همه هیأت‌های تجاری با هدف سرمایه‌گذاری وارد ایران می‌شوند که این باعث رونق اقتصاد در کشور می‌شود.
به گزارش فارس، محسن جلال‌پور اظهار داشت: هشت استان کشور از جمله لرستان برای انجام فعالیت جدی در سال اقدام و عمل انتخاب شده‌اند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه برای استان‌های انتخاب شده طرح‌های جدیدی تعریف شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیأت‌های خارجی که به ایران سفر کرده از این طرح‌ها بهره‌برداری بیشتری می‌کنند.
وی با بیان اینکه 70 هیأت اقتصادی، تجاری و کشاورزی از دی‌ماه سال گذشته به ایران آمده‌اند، افزود: این هیأت‌ها برای سرمایه‌گذاری وارد کشور شده‌اند.
این مسؤول اضافه کرد: هدف همه هیأت‌ها ذکر شده تنها سرمایه‌گذاری و تولید مشترک با ایران است که این موضوع به اقتصاد کشور کمک می‌کند.
جلال‌پور هیأت اقتصادی کره جنوبی را از جمله هیأت‌های موفق دانست و مطرح کرد: این هیأت طی 14 قرارداد عقد شده هشت میلیارد دلار فاینانس نیز در اختیار فعالان اقتصاد قرار داده است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران در پایان سخنان خود به واحدهای تولیدی راکد اشاره کرد و گفت: واحدهای راکد به سه دسته تقسیم می‌شوند که رفع موانع و مشکلات آن‌ها در سال جاری در دستور کار قرار گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا