اخبار

رویکرد جدید در طراحی خطوط تولید: سریعتر و با بهره وری بیشتر

بسپار/ ایران پلیمر امروزه میلیاردها یورو در صنعت فرآیند و ساخت پلاستیک ها سرمایه گذاری می شود. تصمیم گیری برای چنین سرمایه گذاری هایی معمولا با سرعت هرچه تمام تر صورت می پذیرد. با توجه به صحبت های Rochus Hofmann مدیر اجرایی شرکت Zeppelin Systems زمان بین تصمیم گیری برای سرمایه گذاری و اجرایی کردن آن نصف زمانی است که چند سال قبل برای این مساله صرف میشد. این چالش ها با برنامه ریزی های بهتر و سریعتر قابل حل شدن است.

شرکت Zeppelin Systems یک معمار خطوط تولیدی و فرآیندهای انتقال مواد با دانش زیاد در تمامی فرآیندها است. استفاده از تخصص این شرکت ذخیره سازی زمانی زیادی را باعث شده و به شرکت ها  کمک می کند تا با سرعت هرچه بیشتر به بازار مصرف وارد شوند.

در حالی که شرکت های سنتی ساخت ماشین آلات تنها بر ماشین آلات تمرکز می کنند، یک شرکت طراحی خطوط تولید، تمامی خط را در طراحی های خود مد نظر قرار می دهد.

استفاده از تجربه ی شرکت Zeppelin Systems کمک می کند تا مفهوم بهتری از لوله کشی، طراحی فضایی تمامی اجزا و حداقل فاصله بین تجهیزات مختلف ایجاد شود. یک نرم افزار طراحی شده توسط این شرکت به این رویکرد همه جانبه کمک بیشتری می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا