اخبار

رقابت داغ در بازار جهانی پلاستیک‌های گرمانرم بین سه تولیدکننده قدرتمند!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق اطلاعات منتشر شده از Transparency Market Research فرصت‌های ارائه شده توسط بازار الفین‌های‌های گرمانرم (TPO) در سال 2015 به مبلغ 3/2 میلیارد ارزش گذاری شده و این بازار تا سال 2024 به 3/4 میلیارد دلار خواهد رسید. این رشد مطابق با محاسبات CAGR، 3/7 درصد خواهد بود. 
این گزارش تحلیلی عنوان کرده است که بازار TPO تقریبا با حضور 7 تولیدکننده‌ی قدرتمند که 60 درصد کل تولیدات را در اختیار دارند تثبیت شده است. از بین این تولیدکنندگان سه شرکت Lyondell Basell Industries N.V.، Exxon Mobil Corporation و Mitsui Chemicals, Inc. پیشرو محسوب شده و نسبت به شرکت‌های دیگر اثرات قوی‌تری را بر بازار دارا بوده‌اند. این شرکت‌ها به عنوان رویکرد رشد سعی بر گسترش ظرفیت، ترکیب و ادغام داشته اند. به عنوان مثال شرکت Mitsui Chemicals, Inc. در تلاش است تا تولیدات TPO خود را در چیبا کشور ژاپن افزایش دهد. آغاز فعالیت این واحد تولیدی تا سال 2018 انجام خواهد شد. 
طبق این گزارش منتشر شده انتظار می‌رود رقابت در بازار TPO در مدت زمان اعلام شده همچنان برقرار باشد. بنابراین رقابت بین این شرکت‌ها همواره شدید خواهد بود و هریک از آن‌ها در تلاش خواهد بود تا سهم بازار مشخصی را برای شرکت خود تعیین نماید. 
در بین مصرف کنندگان مختلف بیشترین مصرف TPO مربوط به تولید قطعات خودرویی بوده به طوری که 60 درصد از کل تولیدات TPO را در سال 2015 به خود  اختصاص داده است. طبق گزارش منتشر شده از TMR مصرف TPO در بازار خودرو تا سال 2024 حدود 6/7 درصد رشد خواهد داشت اگرچه رقابت به خصوصی بین این مواد و مواد دیگری نظیر لاستیک و سایر پلاستیک‌های قابل تزریق ایجاد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا