اخبار

رشد فناوری‌های در ارایه‌ی کارت های ضد تقلب!/ پلی کربنات پادشاه امنیت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در سراسر جهان مدارکی از جنس پلی کربنات تولید شده که با دستگاه‌های مختلف نیز قابل شناسایی و خوانده شدن است.

در حال حاضر روز به روز دولت‌های بیشتری به سمت تولید کارت‌های شناسایی از جنس پلی کربنات روی آورده‌اند. بسیاری از بررسی‌های بازاری تا سال 2022 اعلام کرده‌اند که تنها دولت‌های ‌اندکی هستند که مدارک خود را کاغذی تولید می کنند.

طبق گفته‌ی مدیر ارشد تحقیقاتی در OPTAGLIO : “بدون شک پلی کربنات تنها فناوری موجود در زمینه‌ی تولیدات مدارک نیست و بازار به سرعت در حال رشد می‌باشد. در حال حاضر کارت‌های چندسازه‌ای (کامپوزیتی) هستند که می‌توانند ما را شگفت زده نمایند. البته حضور مدارک از جنس PVC را نمی توان نادیده گرفت. البته در بین انواع مواد، فعلا پلی کربنات پادشاه در زمینه‌ی امنیت کارت‌ها محسوب می‌شود.”
– بسیاری از تولیدات کارت‌های پلی کربناتی OPTAGLIO در حال حاضر به شرکت‌های چاپ امنیتی و تولیدکنندگان کارت در آسیا و اروپا فرستاده می‌شود. به تازگی OPTAGLIO شرایطی را فراهم نموده که مشتریان می‌توانند کلیه‌ی فرآیندهای لازم تولیدی را در محل مورد نظر خود انجام دهند.

خط تولیدهای Optaglio OVMesh با تمرکز بر کارت‌های پلی کربنات این امکان را فراهم می‌آورد تا نیاز به هیچگونه چسب‌های همگن کننده وجود نداشته باشد. هولوگرام ‌های این کارت‌ها از هزاران جز تشکیل شده است که حین لایه گذاری این کارت‌ها پلی کربنات ذوب شده بین این ذرات جاری شده و به خوبی جایابی می‌شود. هرگونه تلاش برای برداشتن این پلی کربنات پس از چاپ کارت بر کیفیت آن به طور محسوس اثرگذاشته و اثرات غیر قابل بازگشتی را فراهم می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا