اخبار

رشد بازار مواد زیستی مخصوص اورتوپدی تا سال 2020

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، انتظار می‌رود بازار جهانی مواد زیستی اورتوپدی از 22074 میلیون دلار در سال 2015 به 38100 میلیون دلار در سال 2020 رسیده که متناسب با شاخص CAGR رشد 11/5 درصدی خواهد بود. اورتوپدی یکی از پرکاربردترین‌ها و پرمصرف‌ترین‌های مواد زیستی می‌باشد. مواد زیستی اورتوپدی برای بسیاری از درمان‌های مربوط به نارسایی‌های مفصلی و اسکلتی-عضلانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با افزایش جمعیت سالمندان و پیر شدن جمعیت جهانی، افزایش تقاضایی در جهت استفاده از مواد زیستی اورتوپدی در جراحی‌های لگن و زانو وجود دارد. به علاوه، افزایش آگاهی در مورد اختلالات اورتوپدی و درمان آن در افزایش تقاضای این محصولات نقش حائز اهمیتی داشته است. علاوه بر این، با توجه به افزایش تقاضاهای موجود، دولت‌ها در کشورهای مختلف به تخصیص بودجه و کمک‌های مالی برای توسعه‌ی استفاده از این مواد پرداخته اند. اگرچه مسائلی که ممکن است به رشد این بازار صدمه بزند، شکست کاشت‌های مفصلی (Joint Implant) و هزینه‌های بالای تولید این مواد زیستی می‌باشد.

فلزات از جمله موادی هستند که در این کاربردها مورد استفاده قرار گرفته و در کاربردهای تثبیت شکستگی و مفاصل مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه سرامیک‌ها و بسپارها رشد دو برابری را نسبت به فلزات در 5 سال آینده شاهد خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا