اخبار

رایزن بازرگانی ایران در کنیا محصولات پلاستیکی را برای صادرات به این کشور دارای مزیت اعلام کرد

بسپار/ ایران پلیمر رایرن بازرگانی ایران در کنیا فهرست اقلام صادراتی مزیت‌دار ایران به کنیا را اعلام کرد. محصولات ساخته شده پلاستیکی هم در این فهرست به چشم می خورند. 

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مرتضی دیلان، رایزن بازرگانی ایران در کنیا گفت: فهرست کالاهای صادراتی مزیت‌دار ایران به کشور کنیا با توجه به ظرفیت‌های صادراتی ایران تهیه و اعلام شده است.

وی افزود: اقلامی همچون فرش ماشینی و موکت، مواد غذایی (ماکارانی، خرما و عسل) مواد پاک‌کننده و شوینده (پودر لباسشویی دستی، صابون و شامپو) کیف و کفش و محصولات چرمی، مواد پتروشیمی و مواد ساخته شده از پلاستیک، ال پی جی و محصولات نفتی (قیر و انواع عایق‌ها و کفپوش‌های سقف و کف)، مصالح ساختمانی (کاشی، سرامیک، سنگ، سینک ظرفشویی، شیرآلات ساختمانی، کابل، کلید، پریز، لوله و اتصالات) ماشین‌آلات کشاورزی و راه‌سازی، تجهیزات پزشکی و لوازم آزمایشگاهی از جمله کالاهای این فهرست محسوب می‌شوند.

دیلان ضمن اعلام آمادگی دفتر رایزنی ایران در کنیا جهت برگزاری همایش و سمینار معرفی بازار کنیا در استان‌های ایران اظهار داشت: دفتر رایزن بازرگانی ایران در کنیا به منظور گسترش روابط بازرگانی و تجاری با کنیا، به عنوان هاب بازار کشورهای آفریقا، برنامه‌هایی مانند اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و بازرگانی و حضور در نمایشگاه‌ها را پیش‌بینی کرده است تا امکان حضور هدفمند و مؤثر فعالان اقتصادی و تجاری ایران در این بازار میسر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا