اخبار

راه حل جدید راه گاه های داغ برای چالش های پیچیده

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد, حضور شرکت HRSflow در نمایشگاه Fakuma بر یک فناوری ویژه‌ی راه گاه‌های داغ تمرکز داشته که به واحد کنترل اضافه‌ای حین فرآیند تزریق نیاز ندارد. این راه گاه سری جدیدی از نازل‌های فشرده را دارا بوده که قطر خارجی ثابت را نسبت به طول کاهش چشمگیری داده است. به دلیل وجود واحدهای فشرده راه گاه‌های داغ می‌توانند مورد استفاده قرار گرفته تا حمایتی را درون قالب ایجاد نمایند. این در حالی است که “واحد محافظت از تهدید” جدیدی از ایجاد هرگونه تخریب جلوگیری خواهد کرد. 

به عنوان فاکتور محافظتی مضاعف در سامانه‌های هیدرولیکی، گشتاور بیشینه ای در زمان تولید برای موتورهای سروو اعمال خواهد شد. زمانی که گشتاور به میزان دلخواه برسد، جریان برق قطع شده تا از ایجاد هرگونه آسیب به راه گاه‌های داغ و قالب‌ها جلوگیری حاصل شود. بنابراین، تولید بسیار مقرون به صرفه خواهد شد. علاوه بر این، تمامی سامانه‌های  Flexflow One با یک جعبه‌ی محافظتی یا SIB به دستگاه قالب گیری تزریقی متصل شده تا از شرایط کار کردن ایمن اطمینان حاصل شود.  
یکی دیگر از محصولاتی که توسط شرکت HRSflow معرفی شده است، قطعه‌ی کمکی Thread Safe Kit نام دارد. این محصول هزینه‌های تعمیرات و نگهداری را به مقدار چشمگیری کاهش داده و امکان تعویض نازل را بدون ایجاد هیچگونه تهدید فراهم می‌آورد. این موارد به خصوص زمانی که مواد گرمانرم بحرانی همانند PMMA و PC در حال فرآیند هستند، به خوبی احساس می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا