اخبار

دو برابر کردن ظرفیت تولید مستربچ در اروپا توسط شرکت Penn Color

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Penn Color قصد دارد تا ظرفیت تولید مستربچ‌های افزودنی و رنگی خود را در Venray واقع در کشور هلند دو برابر نماید. زمینی به مساحت 2000 متر مربع برای این مهم در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارش شرکت، کار ساخت ساختمان مورد نیاز تا پایان ماه جاری به اتمام خواهد رسید. ماشین‌آلات جدید شامل خط رانشگری دو ماردونه با مخلوط کننده چندکاره خوراک‌دهی متنوع بزودی قابل استفاده خواهد بود. دلیل اصلی این سرمایه‌گذاری رشد سریع و پیوسته در اروپا ذکر شده است. این برنامه توسعه‌ای، امکان ارائه محصولات متنوع‌تر شامل رنگ‌های مایع و جامد و همچنین رشد سریعتر تولید مستربچ‌های حاوی مواد تقویت کننده را فراهم می‌آورد. این سرمایه‌گذاری در ادامه برنامه توسعه کارخانه Venray که از سال 2010 با چهار خط تولید آمیزه آغاز شده است، می‌باشد.
شرکت Penn Color دارای هفت بخش تولیدی در ایالات متحده آمریکا، اروپا و هند و همچنین مرکز فروش و R&D در چین می‌باشد. علاوه بر این سرمایه‌گذاری در اروپا، این شرکت اخیرا از گسترش دو کارخانه تولیدی خود در Wisconsin و Pennsylvania واقع در ایالات متحده آمریکا خبر داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا