اخبار

دستگاه بازیافت تک مرحله ای POLYSTAR در ChinaPlas 2019 معرفی می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت POLYSTAR در CHINAPLAS2019 دستگاه بازیافت پلاستیک با نام Repro-Flex و دستگاه تولید فیلم دمشی خود را معرفی خواهد کرد.

دستگاه Repro-Flex بسیار بهره ور بوده و برای فرایند انواع گونه های پلی اتیلن اعم از پرچگال، کم چگال و کم چگال خطی و البته فرایند مواد استفاده شده در بسته بندی های انعطاف پذیر پلی پروپیلن، در انواع چاپ شده و چاپ نشده طراحی شده است. سایر مواد نظیر ورق های پلی استایرن، فوم های پلی اتیلن و پلی استایرن، اتیلن وینیل استات و پلی اورتان مخلوط با پلی پروپیلن با استفاده از این دستگاه قابل فرایند شدن و بازیافت هستند.

بخش برش این دستگاه (Cutter)  به نحوی طراحی شده است که نیاز به هیچگونه فرایند پیش برش نیست. همین مساله باعث ایجاد فضای کمتر و ذخیره مصرف انرژی در عین بازیافت و تولید با کیفیت می شود.

شرکت POLYSTAR، دستگاه Repro-Flex را به تولیدکنندگان فیلم های بسته بندی، کیسه های تجاری، کیسه های زباله، فیلم های کشاورزی، بسته بندی های مواد غذایی، فیلم های کششی و جمع شونده (Shrink and stretch) و تولیدکنندگان کیسه های بافته شده از پلی پروپیلن، کیسه های جانبو (Jumbo bags) و نخ و رشته از این جنس پیشنهاد می دهد.

محصول نهایی این دستگاه قرص هایی دایره ای شکل و کاملا یکنواخت بوده که می توانند برای تولید مجدد به عنوان ماده ای بسیار ارزشمند محسوب شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا