اخبار

دسترسی به تحقیقات موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت رایگان شد

ّبسپار می نویسد، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با توجه به ضرورت در دسترس بودن اطلاعات و مطالعات انجام شده، همه محصولات و پژوهش های 10 سال این موسسه به صورت رایگان برای استفاده عموم ذی نفعان در وب سایتی عرضه شد. 

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، همه محصولات و پژوهش های 10 سال گذشته این موسسه به صورت رایگان در وب سایتی به آدرس www.TrinDoc.ir عرضه شده است.
همچنین دریافت این محصولات پژوهشی و پرتال جدید موسسه بر اساس ارایه محصولات، پژوهش ها و اطلاع رسانی (کتابخانه، نشریات، رویدادها و …) از وب سایت موسسه به نشانی www. itsr.ir در دسترس مخاطبان داخلی و بین المللی خواهد بود. 

به گزارش ایرنا، این موسسه مطالعاتی و پژوهشی با ماموریت «پشتیبانی علمی از توسعه صنعت، معدن و تجارت با رویکرد ایجاد تحول، بهبود و یکپارچه سازی ساختار صنعتی – تجاری کشور و ارتقای رقابت پذیری اقتصاد ملی» و با استفاده از پژوهشگران متخصص به صورت مستمر اقدام به مطالعات و پژوهش های علمی و کاربردی می کند که آخرین فعالیت های پژوهشی موسسه در وب سایت www. itsr.ir قابل دریافت است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا