اخبار

دروپا در راه است: آلمان میزبان بزرگترین نمایشگاه چاپ و بسته بندی

بسپار می نویسد، در حالی که نمایشگاه Drupa در تاریخ 31 می تا 10 جوون 2016 در شهر دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد بسیاری از شرکت های ایرانی آماده بازدید از این نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی هستند.

همزمان با این نمایشگاه، شرکت ایتالیایی Bandera نیز به نمایش خط تولید فیلم بادی سه لایه پیشرفته (Blown Film ) در حال کار با مدل Technoflex می پردازد. هم چنین امکان بازدید از خط FFS به صورت استاتیک نیز ممکن می باشد. نمایش خطوط در محل شرکت Bandera در Busto Arizio ایتالیا می باشد.

شرکت سوییسی WM تولید کننده خطوط فوق پیشرفته ترموفرمینگ نیز در فرصتی استثنایی و نزدیک به نمایشگاه Drupa این امکان را برای مشتریان و تولیدکنندگان طروف ترموفرمینگ فراهم نموده تا بتوانند از خطوط ترموفرمینگ این شرکت از تاریخ 17 تا 25 می 2016 بازدید نمایند. نمایش خطوط در محل شرکت WM در شهر استابیو سوییس می باشد.
خطوط در حال کار شرکت WM به شرح زیر می باشد:
 ماشین ترموفرمینگ با مدل FC 780 IM/2
در حال تولید سینی های PP با استکر رباتیک سه محوره، امکان بازدید از ماشین آلات در حال کار مشتریان شرکت WM که تعداد زیادی از خطوط FC در حال کار دارند ، فراهم می باشد.
 ماشین ترموفرمینگ FT 500
در حال تولید ظروف PP به همراه استکر دمشی(Blowing Stacker)

 ماشین ترموفرمینگ FT 700
در حال تولید لیوان PET به همراه استکر های چرخنده(Rotating stacker)

 خط کامل INTEC FT 900/3
سیستم ترموفرمینگ به همراه کو-اکستروژن، خط کامل از خوراک دهی تا بسته بندی لیوان PP

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازدید از شرکت Bandera و WM با شماره تلفن 88787883-021 تماس حاصل فرمایید یا از کانال تلگرام @FCCtrading (https://telegram.me/FCCtrading) دیدن فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا