اخبار

درخواست تعاونی تولیدکنندگان رنگ از اعضا: قیمت ها را افزایش ندهید!

بسپار می نویسد، شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته با ارسال نامه ای به اعضا که رونوشت آن برای گروه مجلات بسپار نیز ارسال شده است، با ذکر دلایلی از اعضا خواست تا نسبت به عدم افزایش قیمت با یکدیگر همراه باشند. 


متن این نامه به شرح زیر است:


اعضاي محترم تعاوني توليد كنندگان رنگ و محصولات وابسته

احتراما  به استحضار مي رساند  اخیرا شاهد افزایش قیمت های جهانی برخی از اقلام اساسی مواد اولیه از جمله تیتان و دیگر اقلام می باشیم . همچنین مواد اولیه تولید داخل از جمله مواد اولیه پالایشگاهی و پتروشیمی , ورق های فولادی که در ساخت ظروف سهم عمده ای دارند نیز دارای افزایش قیمت شده اند . قسمتی از این افزایش  قیمت های داخلی بدلیل کاهش ارزش پول ملی در برابر ارز های معتبر جهانی است و بخشی نیز بنابر عدم شفافیت در فرآیندهای اقتصادی واردات و توزیع می باشد که در زنجیره  تولید نقش  بسزایی دارند و در این راستا بیشترین فشار را تولیدکننده می بایست تحمل نماید و  در صحنه رقابت , کالای خود را با کمترین سود و در شرایطی در جهت حفظ حیات خود بدون حاشیه سود،  عرضه نماید. با همه این مشکلات, لیکن در جهت حمایت از دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی  و کمک به  اقتصاد جامعه مصرف کننده که پشتوانه واقعی تولید کنندگان می باشند و در راستاي ارج نهادن به منشور اخلاقی متعهد شده تعاونی توسط اعضاء،  این تعاونی  با بیش از 270 عضو تولیدکننده رنگ و مواد وابسته پیشنهاد  موکد دارد  قیمت های مصوب رنگ را همچنان ثابت نگه داشته و از افزایش  آن در این شرایط اقتصادی  خودداری فرمایند. لذا کالای  تولیدی  را بدون تخفیف  به مشتریان عرضه نمایند و  در جهت  اهتمام به اجرای قوانین، بخصوص قانون مالیات برارزش افزوده، میزان 9% مالیات  بر ارزش افزوده را در ذیل فاکتور مشخصا شناسایی و از خریدار اخذ فرمایند.

اعتقاد راسخ داریم اعضای محترم تعاونی با درک شرایط اقتصادی و پای بندی به اصول اخلاق حرفه ای، از هرگونه رقابت تخریبی در سطح بازار امتناع می ورزند  و  تعاونی نیز وظیقه خود می داند در سخت ترین  شرایط از  تولیدکنندگان واقعی  عضو  همه گونه حمایت را بعمل آورد.   

 

                                                                                   با تشكر و سپاس

                                   مدير عامل وهئیت مدیره تعاونی تولیدکنندگان رنگ و ومحصولات وابسته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا