اخبار

دانه ساز تیغه ای برای خطوط بازیافت EPS

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، در بازار بازیافت پلاستیک ها، شرکت Adler درخواست های رو به رشدی را در جهت افزایش ظرفیت و ماشین آلات قابل اطمینان داشته است. در همین راستا، این شرکت برای برخی از فعالان واقع در اروپای شمالی دستگاه های دانه ساز تیغه ای (blades granulators) را به خصوص برای کار در خط و بازیافت ورق های EPS با ضخامتی بالغ بر 150 میلی متر طراحی نموده و به فروش رسانده است.
این ماشین آلات به علت استحکام و خوبی برش به گونه ای طراحی شده اند که در استفاده و نگهداری های آن ها تسهیلاتی وجود دارد. از جمله سایر ویژگی این ماشین آلات می توان به خود تمیز شوندگی، تیغه های پیش تنظیم با پروفیل های برش تا 2400 میلی متر، سامانه ی بازشوندگی برای تمیزی سرووی هیدرولیک و نیوماتیک، سامانه ی خودکار کششی، PRM و تبدیل کننده ی سرعت متصل به PC، کنترل از راه دور و …. اشاره کرد. 
هدف از اعمال تمامی این تجهیزات روی دستگاه، کاهش ابعاد و کاهش ضایعات جمع شده روی دستگاه می باشد. این مساله باعث ذخیره سازی انرژی به مقدار قابل قبولی نیز شده و هزینه های تولید را به مقدار چشم گیری کاهش می دهد. البته ایمنی تولید در استفاده از این تجهیزات افزایش یافته است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا