اخبار

دانشگاه های شریف، امیرکبیر و علم و صنعت سه دانشگاه فناور شناخته شدند

بسپار به نقل از ایرنا می نویسد، دانشگاه صنعتی شریف بر اساس سنجش و رتبه بندی اخیر صورت گرفته از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، از بیشترین تاثیرگذاری فناورانه و نوآورانه در بین دانشگاه های کشور برخوردار بوده است

 دانشگاه صنعتی شریف، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اسامی دانشگاه های برتر کشور را بر اساس میزان اثرگذاری فناورانه و نوآورانه آنها در حوزه تولیدات علمی اعلام کرد.

بر اساس رتبه بندی صورت گرفته در بین دانشگاه های صنعتی، به ترتیب دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علم و صنعت عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین دانشگاه های صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی مالک اشتر، صنعتی نوشیروانی بابل، صنعت نفت، صنعتی سهند و صنعتی شاهرود بیشترین اثرگذاری فناورانه و نوآورانه را به دست آوردند.
بر همین اساس در بین دانشگاه های علوم پزشکی نیز به ترتیب دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، ایران، مازندران، کرمان و علوم پزشکی بقیة الله (عج) رتبه های اول تا دهم را کسب کردند.
همچنین در بین دانشگاه های جامع کشور به ترتیب دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، شیراز، فردوسی مشهد، شهید بهشتی، رازی، تبریز، بوعلی سینا، اصفهان و مازندران رتبه های اول تا دهم را به خود اختصاص دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا