اخبار

خط تولید جدید Bandera برای تولید فیلم های زیست‌تخریب‌پذیر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، در سال 2016 قانونی در کشور فرانسه اجباری شد. این قانون هرگونه توزیع و فروش کیسه های یکبار مصرف بر پایه ی پلی اتیلن زیست تخریب پذیر با ضخامت کمتر از 50 میکرومتر را ممنوع کرد. به همین دلیل یک شرکت فرانسوی واقع در منطقه ی Rhône-Alpes تصمیم به سرمایه گذاری جدیدی گرفته که شامل خرید خطوط تولید فیلم های SmartFlex Bio شرکت Bandera شده و کیسه های تجزیه پذیر و زیست تخریب پذیر را بیشتر از پلیمرهای پایه گیاهی با ضخامت های بالا می سازد.

علاوه بر فیلم های زیست تخریب پذیر، این خط تولید قادر است فیلم های جمع شونده، چندلایه ها و انواع مختلف فیلم های بسته بندی را بسازد. علاوه بر این، این خط تولید قادر است فیلم های صاف با عرض های تا 2200 میلی متر و ضخامت های از 15 تا 200 میکرومتر را با خروجی های 400 کیلوگرم به ازای هر ساعت با دای 300 میلی متری بسازد.

این خط تولید به سامانه ی وزن کردن (dosing) 12 جزئی متصل شده که دارای یک اکسترودر (رانشگر) 65 میلی متری برای لایه های هسته ای و دو رانشگر 50 میلی متری برای لایه های جانبی، یک کواکسترودر با دای 3 لایه ای، سامانه ی IBC، حلقه ی هوای خنک کننده ی دوگانه، ضخامت سنج خودکار و سامانه ی تنظیم می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا