اخبار

خط تولید اکستروژن میکرونی برای تولید نخ های پزشکی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت آلمانی Dr. Collin GmbH ، تولیدکننده ی خطوط تولیدی آزمایشگاهی و نیمه صنعتی (Pilot) است. این شرکت اخیرا یک خط تولید رانشگری میکرونی را راه اندازی کرده که می تواند برای تولید نخ های پزشکی مورد استفاده قرار گیرد. این خط تولید توسط شرکتی در تایلند خریداری شده است.

این خط تولید به صورت همکاری های مشترک تنگاتنگ با دانشگاه Chiang Mai و با همکاری دو استاد دانشگاه در درجه ی پروفسوری ایجاد شده است. با ایجاد این خط تولید این دانشگاه قادر خواهد بود برای اولین بار ساختارهای پزشکی را برای کاربردهای مختلف تولید کند.

در سپتامبر سال ۲۰۱۸ بود که از نمونه ی اولیه و ابتدایی این دستگاه رونمایی شد. در حال حاضر دستگاه کامل شده که قادر به تولید است برای فروش اماده است. همانگونه که ذکر شد از این دستگاه ها برای تولید نخ های پزشکی استفاده می شود. تولید این نخ ها با استفاده از دستگاه مذکور طبق استاندارد ISO 13485 صورت خواهد گرفت.

طبق گفته ی شرکت Collin تمامی خریداران این دستگاه از نتایج حاصله راضی هستند به خصوص اینکه حمایت های لازم توسط شرکت همکار LMS انجام می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا