اخبار

خطوط اکسترودر شرکت Baruffaldi در K2016 معرفی می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Baruffaldi با تولید خطوط اکسترودر جدید به اصل و ریشه ی خود باز می‌گردد. اگرچه که این شرکت با تولیدات تجهیزات پایین خط خود نظیر برنده ی پروفیل (Profile cutting equipment) معروف شده است، ولی در حقیقت 60 سال پیش یک تولیدکننده ی تجهیزات و ماشین آلات مربوط به رانشگری انواع پروفیل‌ها محسوب میشد.

محصول جدید این شرکت به نام Omnia 1.0 ویژگی های مشابهی با خط تولید Primac که از تولیدات سابق آن محسوب می شود، را داراست. از جمله این ویژگی های مشترک می توان به فشردگی در عین بزرگی اشاره کرد. به گفته ی این شرکت، محصول جدید انعطاف پذیری بیشتری را دارا بوده و به مصرف کننده اجازه می دهد با توجه به نیازهای خود برخی از ویژگی ها خط را به دلخواه تغییر دهند.

از این محصول جدید دو نوع موجود می باشد که یکی از آن ها قابلیت هیچ تغییری را نداشته و نوع پایه (basic version) نامیده می شود و دیگری قابلیت تغییرات دلخواه (Optionalised) داشته و دارای قطعات قابل تعویض (modular unit) و لوازم جانبی بی شماری است.  از جمله ویژگی های این محصول می توان به سامانه ی ذخیره ی انرژی روی یک میز درجه بندی (Calibration) و ذخیره کننده ی مواد اتلافی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا