اخباراخبار ویژه

حضو فعال شرکت های کیمیا جاوید سپاهان و سیم و کابل نقش جهان در نمایشگاه Wire 2022  دوسلدورف آلمان

بسپار/ ایران پلیمر یکی از بزرگترین رویداد های محصولات شیمیایی و آمیزه های پلیمری جهان در روز 30 خرداد ماه تا سوم تیرماه جاری  در شهر دوسلدورف آلمان برگزار شد.

با توجه به حضور رهبران بازار جهانی و پیشگامان صنعت محصولات شیمیایی،  آمیزه های پلیمری و سیم و کابل در نمایشگاه  Wire  واقع در دوسلدورف آلمان ، شرکت های ایرانی کیمیا جاوید سپاهان و سیم و کابل نقش جهان از گروه صنایع جهان آرا به عنوان نمایندگان صنعت ایران در این نمایشگاه بین الملی حضور یافته و توانستند به عنوان یک شرکت  تماماً ایرانی جایگاه این صنعت را در بازار های  بین المللی گسترش دهند .

این نمایشگاه مکانی است که تصمیم گیرندگان برتر بین المللی را به شکل غرفه گذاران و بازدید کنندگان این صنعت گرد هم می آورد. کیمیا جاوید سپاهان و سیم و کابل نقش جهان هم توانستند آخرین فناوری ها در این زمینه را که توسط نخبگان ایرانی انجام شده است در معرض عموم بازدیدکنندگان قرادهند و با رهبران بازار، تازه واردان و تصمیم گیرندگان این صنعت ملاقات و تبادل نظر کرده و به تفاهم نامه های مشترک برسند.

شرکت کیمیا جاوید و شرکت سیم و کابل نقش جهان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه صنایع جهان آرا(MPJ)  می باشند که  با هدف تولید انواع محصولات پلیمری و سیم و کابل در سال 1379 تاسیس شده  است. شرکت کیمیا جاوید سپاهان با ظرفیت تولید سالیانه یکصد هزار تن محصول و برخورداری از مرکز تحقیقات تکنولوژی پلیمر طیف وسیعی از محصولات پلیمری نظیر کامپاندها و آلیاژ های پلیمری، پلی اتیلن قابل شبکه ای شدن، چسب های گرما ذوب و انواع مستربچ های سفید، مشکی و افزودنی را تولید می کند. محصولات شرکت کیمیا جاوید در حال حاضر در صنایع مختلف نظیر: ساختمان، خودرو، کابل، لوازم خانگی، چاپ و بسته بندی، صنایع غذایی، نساجی، فیلم و گونی، سلولزی و بهداشتی در گریدهای متنوع عرضه می شوند.

این شرکت همچنین دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 و ISO/TS 29001:2007  از موسسه TUV Nord آلمان است. این مجموعه در خصوص محصولات مرتبط با صنایع غذایی و بهداشتی، پروانه ساخت از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز دریافت کرده است.

شرکت سیم و کابل نقش جهان هم با برخورداری از زیرساخت ها و فناوری های به روز و نوین در صنعت محصولات الکتریکی موفق به تولید و عرضه طیف متنوعی از محصولات سیم و کابل در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

علاقه مندان و مخاطبان این رسانه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این گروه به نشانی  www.mpjgroup.co  و یا صفحه اینستاگرام به آدرس MPJ.co  مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا