اخبار

حضور پر رنگ شرکت Bandera در کنفرانس فناوری های نوین در بسته بندی های پلیمری

بسپار می نویسد، شرکت Bandera  با بیش از 70 سال سابقه در صنعت اکستروژن  و تولید ماشین آلات Sheet Extrusion  و Blown  Film  از جمله پیشتازان  این صنعت در تولید ماشین آلات فیلم و ورق برای بسته بندی می باشد.


این شرکت در یادداشتی که برای ماهنامه بسپار ارسال کرده، نوشته است: هم اکنون لزوم توسعه امکانات صادرات مواد غذائی در راستای ارز آوری، اشتغالزائی و توسعه پایدار اقتصادی کشور و همچنین الزام تولیدکنندگان به رعایت استانداردهاي بين المللي در بسته بندي مواد غذایی، دارويي و بهداشتی و نیاز به استفاده از بسته بندی های خاص برای صادرات اين محصولات، استفاده از فن آوري هاي نوين بسته بندي را در رقابت با تولیدکنندگان سایرکشورها امري ضروری نموده است. 

در همین راستا کنفرانس فناوری های نوین دربسته بندی های پلیمری در تاریخ 12 و 13 بهمن 1395 در هتل المپیک تهران برگزار می شود. این کنفرانس در نظر دارد تا با توجه به نقش كليدي پليمرها به عنوان يكي از عناصر فناوریهای نوین بسته بندی، ضمن معرفی جایگاه فناوری های نوین بسته بندی در کشورهای پیشرفته و ارائه راهکارهای مورد نیاز در پیشبرد این فناوری ها در صنایع ایران، در قالب گردهمائی های سالانه با حضور برندها و شرکت های صاحب تکنولوژی روز بسته بندی در دنیا به همراه کارشناسان و مدیران سازمانها و صنایع مرتبط کشور به بحث و تبادل نظر درخصوص آخرین تحولات و معرفی جدیدترین فناوری های بسته بندی های پلیمری در جهان بپردازد.

شرکت Bandera  نیز در این همایش به معرفی تکنولوژی نوین خود در تولید فیلم و ورق  مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی خواهد پرداخت.آقای Andrea Carraro  مدیر فروش ارشد شرکت Bandera در زمینه Sheet Extrusion  و آقای Mirko Zisa مدیرفروش شرکت Bandera در زمینه Blown Film  به سخنرانی با موضوع:

  INNOVATIVE EXTRUSION SOLUTIONS FOR CONVERTING AND PACKAGING INDUSTRY

می پردازد.

علاقه مندان برای شرکت در کنفرانس می توانند به سایت http://iranpolypack.com/index.html  مراجعه کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ماشین آلات شرکت Bandera  از وب سایت http://www.luigibandera.com/ دیدن کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا