اخبار

حذف رطوبت از مواد پلیمری بسیار آلوده

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، زمانی که صحبت از تجهیزات بازیافتی مواد پلیمری می‌شود، شرکت  Tecnova قادر است هرگونه خط اکسترودر متناسب با هر صنعتی از سامانه‌های آزمایشگاهی گرفته تا خطوطی با ظرفیت 2 تن در ساعت که قادر باشد هر پلیمری چه سنتی و چه زیستی فرآیند کند، را تولید نماید. این شرکت در حال حاضر در تمامی دنیا و به خصوص در ایتالیا فعال بوده و دستگاه‌های آن با بهره وری مناسب در حال فعالیت می‌باشند.

بازیابی پلاستیک‌ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل وجود دستگاه‌های بازیافت که عملکردی مناسب را دارا باشد برای بازیافت کنندگان امری ضروری محسوب می‌شود. امروزه، دستگاه‌ها باید قادر باشند درجه بالای آلودگی و رطوبت را از محصولات تحت بازیافت حذف نمایند. این مساله به خصوص در مورد محصولاتی که چاپ‌های سنگین روی خود دارا می‌باشند بسیار ضروری می‌نماید.

سامانه‌ی حذف گاز دو گانه‌ی Tecnova قادر است رطوبت تا مقادیر 8 درصد را جداسازی نموده که حتی با نصب سامانه‌ی گاز زدایی مضاعف VTS (Vacuum Twin Stuffer) این حذف رطوبت تا 15 درصد نیز افزایش می‌یابد.

شرکت Tecnova در طول سالیان پیشرفت‌های بسیار زیادی نموده است. این شرکت در تلاش است تا با نیازهای رو به رشد مشتریان خود را وفق دهد. دستگاه‌های بازیافت باید قادر باشند از طرفی هر روز حجم بیشتر و بیشتری از پلاستیک‌ها را بازیافت نموده و از طرفی به فک بهره وری و بهینه سازی فرآیندهای خود باشند. در عین حال این محصولات بازیافتی باید حاوی رطوبت و آلودگی‌های کمتری نیز باشند. این شرکت با نصب موتورهای AC بهره وری انرژی دستگاه‌های خود را نیز بهبود داده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا