اخبار

حامد تمدن، مدیر فروش شرکت اکسون پلیمر: با مدیریت صحیح از التهابات اقتصادی در امان مانده ایم

بسپار/ ایران پلیمر شرکت اکسون در زمینه ی تولید مستربچ های رنگی، کامپاندهای با کربنات کلسیم و مواد افزودنی از قبیل لیزکننده ها و مواد آنتی    UVفعال است. متاسفانه شرایط فعلی برای تولید کنندگان چندان مساعد نیست و تحریم ها باعث شده اند که تعدادی از واحد های صنعتی فعال در زمینه ی پلاستیک به تعطیلی کشانده شوند. اما خوشبختانه  مهندس مهدی ملکوتی با مدیریت صحیح توانسته اند شرکت را از این التهابات اقتصادی به سلامت عبور دهند و در این شرایط با خرید دستگاه های جدید خطوط خود را گسترش  و نیز به دنبال حضور در بازار های صادراتی که تا به امروز شرکت های ایرانی موفق به حضور در آن ها نشده اند هستیم. 
تا به امروز به کشور های حوزه ی آسیای میانه عراق پاکستان افغانستان و لبنان صادرات داشته و داریم اما با توجه به شرایط منطقه ثبت سفارش از طرف برخی از کشور ها مانند عراق کاهش یافته. سیاست ما شرکت در تمام نمایشگاه های پلاستیک است و تا به این جا در تمامی نمایشگاه های تخصصی پلاستیک حاضر و ایده و محصولات جدیدی را در نمایشگاه ها عرضه کرده ایم. 
 

 

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این گزارش را در شماره 208 ماهنامه بسپار که درنیمه بهمن ماه منتشر شده است، بخوانید. 

 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق فیدیبو قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا