اخبار

جوهر جدید برای استفاده در محصولات ترموفرمینگ

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Mimaki در تلاش است تا جوهر جدید خود  را تا پایان ماه سپتامبر سال 2016 میلادی روانه بازار نماید. این محصول با نام تجاری LUS-350 نوعی جوهر خاص با خواص کشسانی بوده که برای محدوده وسیعی از کاربردهای گرماشکل‌دهی مناسب است. استفاده از این محصول در مواردی که نیاز به سختی و طول عمر بالا همچون قطعات خودرو دارند ایده‌آل محسوب می‌شود. از سوی دیگر این محصول با چاپگرهای UJF-7151 و JFX-2513 ساخت این شرکت مطابقت دارد.

بر اساس ادعای شرکت، حضور این محصول در بازار رقیب جدی روش ساخت محصولات تولید شده از طریق قالب‌گیری تحت خلا و گرماشکل‌دهی خواهد بود. در گذشته قطعات ابتدا قالب‌گیری شده و سپس طرح مورد نظر بر روی آنها چاپ می‌شد که از نظر اقتصادی گران‌‌قیمت و فرایندی زمان‌بر محسوب می‌گردد. اما، با استفاده از این چاپگر و جوهر شرکت Mimaki می‌توان به آسانی طرح دلخواه را بر روی نمونه‌های گرماشکل‌دهی شده نظیر قطعات خودرو، ساخت نمونه آزمایشی و بسیاری دیگر از محصولات گرماشکل‌دهی شده اعمال نمود.

محصول LUS-350 در محدوده دمایی oC200-120 قابلیت کشسانی تا 350 درصد را از خود نشان می‌دهد. پس از خنک شدن، علاوه بر حفظ سختی چسبندگی قابل قبولی بدون ایجاد ترک به زیرایند خود خواهد داشت. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به برخورداری از قابلیت اعمال چندین لایه از جوهر بمنظور ایجاد قسمت‌های برجسته در تصویر اشاره نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا