اخبار

جدیدترین های battenfeld-cincinnati در نمايشگاه ChinaPlas به نمایش در آمد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شركت battenfeld-cincinnati، توليد كننده دستگاه‌هاي اکسترودر، بيستمين حضور خود در نمايشگاه CHINAPLAS را جشن گرفت. 

در اين نمايشگاه، شركت battenfeld خط توليد لوله با نام تجاري LeanEX PO، دستگاه اکسترودر دو مارپیجه از سري twinEX و اکسترودرها و غلتك‌هاي مورد استفاده در توليد ورق‌هاي گرماشكل دهي شده را در معرض عموم قرار داده است.

سري LeanEX جهت اکسترودر لوله‌هاي استاندارد PO طراحي شده است، بعنوان محصول اصلي battenfeld در اين نمايشگاه به شمار مي‌آمد. خط توليد اين لوله تا قطر 630 ميلي‌متر طراحي شده است. در نمايشگاه مدل LeanEX 90 ارائه شد. از زمان توليد اين سري از دستگاه‌هاي رانشگري در سال 2009، به دليل كارايي بالا، كيفيت عالي لوله و هزينه مناسب مورد توجه سازندگان لوله براي مصارف خانگي قرار گرفته است.

رانشگر LeanEX تك مارپیچه در كارخانه اين شركت واقع در چين مطابق با فناوري اروپايي، برخي اجزاء اروپايي، مارپیچ سيلندر و موتور توليد شده در چين توليد مي‌گردد. اندازه قطر سه اکستودر موجود در نمايشگاه برابر 60، 75 و 90 ميلي‌متر بوده و از كارايي بسيار بالا و مصرف انرژي پايين برخوردار بودند. ميزان خروجي اين اکسترودرها براي HDPE در محدوده 800-350 و براي PP-R در محدوده 600-280 كيلوگرم بر ساعت عنوان شده است.

اکسترودر  twinEX 93-28Dقابل استفاده جهت توليد پروفيل، لوله و ورق PVC مي‌باشد. در سال‌هاي اخير، تقاضاي توليدكنندگان پروفيل عمدتا به محصولات با صرف انر‍ژي كمتر معطوف شده است. از اين رو، در طراحي صورت‌پذيرفته در محصول فوق قابليت كاهش مصرف انرژي و مواد حين فرايند توليد مورد توجه بيشتري قرار گرفته است. محدوده كاري دستگاه از 115 الي 2500 كيلوگرم بر ساخت عنوان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا