اخبار

جایگزین محمدحسن پیوندی در هولدینگ تاپیکو معرفی شد

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حکمی محمود مخدومی را به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) منصوب کرد.

مرتضی لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حکمی مهندس محمود مخدومی را به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی تاپیکو، عصر امروز شنبه‌ ۱۱ آذر ۱۳۹۶ در حاشیه جلسه هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی حکم انتصاب مهندس مخدومی به مدیرعاملی تاپیکو به وی ابلاغ و از خدمات مهندس پیوندی مدیرعامل پیشین این هلدینگ تجلیل به عمل آمد.

 

مهندس پیوندی همچنین با حکم مدیرعامل شستا به عنوان مشاور مدیرعامل این هلدینگ در امور نفت و گاز و پتروشیمی و رییس هیات مدیره تاپیکو منصوب شد.

 

در این جلسه همچنین آقایان سیدعمادحسینی، اسلام خسروی و جواد داوری به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره تاپیکو در دوره جدید احکام خود را از مدیرعامل شستا دریافت کردند.

 

مخدومی دارای ليسانس مهندسی برق با گرايش قدرت از دانشگاه صنعتی شريف و فوق ليسانس برق از دانشكده فنی دانشگاه تهران است. وی پیش از این به عنوان مدير عامل هلدینگ انرژی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در این مجموعه بزرگ اقتصادی به خدمت‌رسانی مشغول بوده است.

 

از جمله سوابق دیگر مهندس مخدومی می‌توان به معاونت نفت و گاز و معاونت تولید شرکت مهندسی گروه مپنا (موننکو ایران)، مدير عاملی شرکت مشاور ساخت و راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر (افق هسته‌ای)، پیمانکار ساخت و راه‌اندازی نيروگاه‌های اتمی، رييس پژوهشكده كنترل و مديريت شبكه پژوهشگاه نيرو و كارشناس فنی شرکت قدس نيرو اشاره کرد.

 

چاپ و ارائه 15 مقاله در نشريات و كنفرانس‌های داخلی و بين المللی، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه كشور در حوزه وزارت نیرو، پذيرش در دوره دكترای مهندسی برق بورس کشور فرانسه و دبيری كميته علمی / تخصصی كنفرانس بين المللی برق (PSC ) طي 18 سال گذشته از جمله مهم‌ترین سوابق علمی و اجرایی او به شمار می‌آید.



منبع:تاپیکو 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا