اخبار

ثبت نام در دومین همایش نوآوری در صنعت پلاستیک + فرم ثبت نام/ ظرفیت محدود است

بسپار/ ایران پلیمر دومین همایش نوآوری در صنعت پلاستیک آخرین روز دی ماه در تهران به همت انجمن ملی پلیمر ایران برگزار می شود.

پس از برگزاری موفق نخستین همایش نوآوری در صنعت پلاستیک در سال گذشته امسال هم  با توجه به پویایی محیط کسب و کار و لزوم به کارگیری رویکردهای جدید به منظور تسلط بر چالشهای جهانی و حفظ توان رقابت پذیری صنعت در بازارهای داخلی و بین المللی، دومین همایش نوآوری در صنعت پلاستیک در تهران توسط انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برگزار می شود.

این همایش 30 دی ماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک 6 ، برگزار می شود و بسیاری از اساتید مطرح کشوری درباره راهکارهای نوآوری در تولید و صنعت پلاستیک در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

بنا بر این گزارش و بر اساس برنامه ریزی انجام شده حضور مدیران عامل شرکت های عضو انجمن ملی در این رویداد علمی و پژوهشی رایگان و منوط به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن برای دفتر انجمن است.سایر علاقه مندان نیز می توانند با پرداخت هزینه در این همایش مهم و اثرگذار در توسعه و رشد صنعتی کشور شرکت کنند.

 

 فرم ثبت نام دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک

 

لینک مستقیم پرداخت هزینه شرکت در همایش

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا