اخبار

تولید پاکت های ایستاده پلی اتیلنی

بسپار می نویسد، 

مهدی خضرایی، مدیر پروژه شرکت vpack

حدود یک سال و نیم است که مجموعه­ای در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح کرده ایم.

تولید پاکت­های ایستاده پلی­ اتیلنی چند لایه از جمله فعالیت­ های ماست. این نوع بسته­ بندی در ایران نهایتا دو سال است که تولید می­شود. این پاکت­ ها می ­توانند به صورت درب­ دار و یا زیپ­ دار باشند. درب دارهای آن در دوحالت (نصب در گوشه و در مرکز پاکت) قابلیت نصب بر روی پاکت را دارد. در ایران شاید به صورت دستی چند کارگاه این کار را انجام می ­دادند اما تاکنون کسی به صورت تمام اتوماتیک این کار را انجام نداده ­است. اولین کارخانه­ ای در کشور هستیم که به صورت تمام اتوماتیک نصب این درب­ها را بر روی پاکت­ ها انجام می­دهیم.

ماشین­ آلاتِ بسته­ بندی این پاکت­ ها را داریم ولی فعالیت اصلی ما تولید پاکت­های پلی­ اتیلنی چندلایه است. ماشین­ آلات خاصی هم برای پر کردن این پاکت­ ها نیاز است. با یک برند ایتالیایی صحبت کردیم و نمایندگی آن را اخذ کرده­ ایم که فقط بتوانیم در این راستا به کسانی که در این زمینه فعالیت می­کنند و به خرید این ماشین­ آلات دسترسی ندارند کمک کنیم و این ماشین­ آلات را در دسترس آن ها قرار داده­ایم.

وی در مورد جنس این بسته ­بندی­ ها گفت: همه لایه­ ها از پلی­ اتیلن هستند ولی بسته به نوع محصول می تواند چندلایه و از 2 تا 7 لایه قابلیت تغییر دارد. برای محصولاتی حساس به نور می­توان از لایه­ هایی که مقاومت نوری را افزایش می­ دهد، استفاده و یا از فویل و کاغذ در این لایه­ ها استفاده کرد. بسته به نوع محصول داخل این پاکت­ها؛ نوع، ضخامت و… لایه تعریف می­شود. جنس درب­ های پاکت از پلی ­اتیلن است و سازگار با پاکت می­باشد.

کیفیت چه برای تولید­کننده و چه برای مصرف کننده مهم بوده­ است. شرکت ما سعی کرده­ است در این بخش تکنولوژی ­ای را وارد کند که کاملا اروپایی است، تفاوت را می­ توان احساس کرد. اگر محصول مایعی را در این بسته­ بندی­ ها خرید کنید، کامل مطمین هستید که این یک محصول ایمن است. کیفیت همیشه متحمل یک هزینه خواهد بود.

(ادامه دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 172 ام ماهنامه بسپار که در دی ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا