اخبار

تولید ورقه‌های صد در صد بازیافتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Linpac اعلام کرد پس از نصب سومین دستگاه رانشگر خود در مجموعه Ritterhude قادر است محصولات تهیه شده 100% از PET بازیافتی را تولید نماید.

این مجموعه تا قبل از این قادر بود تا محصولاتی شامل 93% از مود بازیافتی را تولید نماید. با نصب سومین دستگاه رانشگر، ظرفیت و انعطاف‌پذیری لازم در خط تولید بمنظور تولید محصولات 100% بازیافتی فراهم شده است.

در پنج سال گذشته این شرکت در دو کارخانه خود واقع در کشور آلمان در حدود 9 میلیون یورو سرمایه‌گذاری نموده است که از این بین 3 میلیون یورو صرف تجهیزات و امکانات لازم برای خرید دستگاه‌های رانشگر مورد نیاز در مجموعه Ritterhude شده است. هدف از این سرمایه‌گذاری افزایش سهام این شرکت در بازار PET و PET بازیافتی عنوان شده است.

با تغییر روند مصرفی بازار کشور آلمان از PP به PET این شرکت توانسته است پاسخ‌گوی تقاضای مشتریان خود، که به دنبال محصول ارزان‌تر و سبک‌تر هستند، باشد.

یکی از چالش‌های اصلی صنعت پلاستیک ایجاد اطمینان از عاری بودن محصولات بازیافتی است. از این رو، بخشی از این سرمایه‌گذاری جهت بهبود و پیشرفت فناوری فوق تمیز هزینه شده است تا ملزومات مورد نیاز جهت استفاده از محصولات PET بازیافتی برای مصرف در بسته‌بندی مواد غذایی فراهم گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا