اخبار

تولید موفق سه گرید تخصصی جدید پلی پروپیلن برای اولین بار در کشور

بسپار می نویسد، شرکت پلی پروپیلن جم با تکیه بر مهارت و دانش فنی بومی خود موفق به توسعه و تولید سه گرید جدید از خانواده کوپلیمرها برای اولین بار در کشور شد.

گرید EPX-3130UV Jampilen که یک کوپلیمر ابر ضربه پذیر می باشد برای تولید سپر خودرو و سایر قطعات که نیاز به ضربه پذیری بالا می باشد استفاده می گردد که گامی به سمت خود کفایی در صنعت خودرو سازی کشور می باشد و سالانه از واردات گرید های معادل و خروج ارز از کشور جلوگیری می نماید .

گرید Jampilen RPX-345S با خواص جریان پذیری، نوری و ظاهری ارتقا یافته، برای کاربرد ظروف شفاف تزریقی و بطری های تزریقی دمشی طراحی شده است. – این گرید نیاز مشتریانی را که جریان پذیری بالای مواد تزریقی جهت کاهش زمان سیکل قالب گیری تزریقی برای آنها مهم است، برطرف می نماید و خواص ظاهری مناسبی نیز برای محصولات آنها به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از این گرید امید است که علاوه بر ارتقای کیفیت صنعت بسته بندی کشور، رقابت پذیری این صنایع با کشورهای همجوار نیز ارتقا یابد.

گرید Jampilen EPX-548T با جریان پذیری بسیار بالا جهت کاربردهای ظروف دیواره نازک (TWIM/IML) به خصوص برای کاربردهای دمای منفی برای مشتریان توسعه یافته است. مصرف کنندگان این گرید می توانند کاهش 20 درصدی در فشار تزریق و زمان تزریق و افزایش 20 درصدی در میزان تولید را تجربه نمایند. کاهش مصرف انرژی از دیگر مزایای استفاده از این گرید نسبت به گرید های متداول در بازار کشور می باشد. پیش از این مشتریان این گرید یا مجبور بودند که از گرید های متداول در بازار با جریان پذیری پایین تر در ازای کاهش سرعت تولید استفاده نمایند و یا با مشقات فراوان نسبت به واردات گریدهای مشابه از کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای شمال شرقی اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا