اخبار

تولید مستربچ رنگی در یک مرحله با استفاده از فناوری جدید KraussMaffei Berstorff

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر فناوری آمیزه کاری رنگ مایع شرکت KraussMaffei Berstorff امکان تولید مستربچ را بدون نیاز به مراحل تولیدی ٬٬تک غلظتی٬٬ (Mono concentrate) فراهم می آورد. 
شرکت KraussMaffei Berstorff با شرکت در نمایشگاه NPE2018 تولید مستقیم مستربچ های رنگی بر پایه ی  پلی اتیلن را با استفاده از رانشگر با ماردان دو قلو با نام ZE 28 BluePower فراهم آورده که این مساله امکان آمیزه کاری منحصر به فرد از هر رنگی را تنها طی یک تک مرحله فراهم می آورد. این مساله به معنی حذف مرحله واسطه ی تک غلظتی می باشد. 
دستگاه ZE 28 BluePower دارای L/D معادل 46:1  بوده و دارای یک سامانه ی اندازه گیری مایع-جامد (liquid- and solids-metering system) می باشد که این مساله به معنی تولید مستربچ های رنگی با استفاده از هر نوع ماده ی آغازگری است. 
به گفته ی شرکت تولید کننده دستگاه ZE 28 BluePower برای کاربردهای تحقیق و توسعه ای و یا کاربردهای با اندازه ی اندک (Small batch) نیز مناسب می باشد. 
تمامی رانشگرها در سری ZE BluePower نسبت قطر خارجی به قطر داخلی (OD/ID diameter ratio) حدود ۱:65 را دارا بوده و گشتاورهایی در محدوده ی 6/13 تا Nm/cm3 16 را ایجاد می نمایند. دور این سری تولیدی نیز می تواند از ۹۰۰ تا rpm 1200 متغیر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا